Gästebuch der Sarmenstorfer Fasnacht
17. Céline Strahm
Home
Hallo zusammen.

Hier wie versprochen mein Eintrag in eurem Gästebuch... als ich letzthin bei einem GBA-Kampf war traf ich zufällig auf 2 von eurer Gruppe, ihr habt mich auf meine speziellen Klamotten angesprochen ;-) Leider weiss ich die Namen nicht mehr von euch *schäm*. Hat mich gefreut mich euch zu quatschen :-)
Würde mich über einen Gruss auf der GBA-Seite freuen ;-)

Liebe Grüsse

Céline

16. Keusch André / Chräe
Mail
Hei , dää Fasnachtsmändig in Sarmi !! En geili Sach mit soviel Sääl, Beize und Zelt und mit soviel Lüüt und mit so luutem Glächter. Lache isch gsund - es isch also en enorm gsunde Obig gsii. As Chräe hanis richtig gnosse, dasch genau daa, wo en Schnitzelbänkler bruucht . Schöni Äschezyt , euch allne. Chräe

15. Balz
Aufstehn ist schön!
Bis zom hütige Tag hani gar ned gwüsst, wie schön s'Uufstoh überhaupt cha sii. Hüt am Morge am zäh-vor-föifi beni ganz sanft met de Sandra i Schmutzig Donnschtig erwachet - herrlich!
Ich nehme aa, dass' no vielne z'Sarmi i de Quartier so gange esch!
Ganz herzliche Dank Sandra för dini musikalisch Weckmusig!
Jetzt cha d'Fasnacht los goh, jetz semmer wach...

14. Rentnerehepaar
Voting Sandra singts!
The winner is: My Baby Baby Balla Balla (1966) / The Rainbows.

Das Rentnerehepaar freut sich auf die Saengerin Sandra.

13. Tja
Es steht für alle altersgruppen und ich komme nicht rein weil ich mein ausweis nicht dabei hab und wenn dann sol ich 18fr eintrit zahlen einfach nir erbermlich scheiss sarmenstorfler

12. Heinz Lendi
Mail
Natürli "Fräulein Marty" vom Trauffer, was denn sonst ?

11. Name: Ned so wechtig
Jä, ich hetti gern epis rockiges am SchmuDo - de bruchi vellecht nedemol e Kaffi zom wach werde