Gästebuch
Martina
Es tuet unändlech weh dass Du gange besch, ou wenn nur churz be üs gse besch. Nach 5 SS Woche hed Dech de Himmel zrugg grüeft. So gärn hätte mier Dier üsi Wält zeigt. De Lieb Gott allei weiss wörum. Und Dini Gschwischterte hei etz es ganz es persönlechs Schutzängeli übercho. In Liebi Dis Mami

Tanja
Mail
♥ Liebi Ameli ♥
Es send bereits meh als 3 Monet vergange, wo mer Dich ganz unerwartet und unter großem Schock händ müeße goh loh. Eusi Truur esch so tief wie am erste Tag,din Papi und dis Mami vermeßet Dich so unändlich fest und dänket jede Tag a Dich.
Mer wöße,das es Dir be eusne Engel guet goht und händ Dich ganz fest LIEB

En Liebi Mami und Papi

Tanja
Mail
♥ Liebi Ameli ♥
Es send bereits meh als 3 Monet vergange, wo mer Dich ganz unerwartet und unter großem Schock händ müeße goh loh. Eusi Truur esch so tief wie am erste Tag,din Papi und dis Mami vermeßet Dich so unändlich fest und dänket jede Tag a Dich.
Mer wöße,das es Dir be eusne Engel guet goht und händ Dich ganz fest LIEB

En Liebi Mami und Papi

Ängeli-Mami
Mail
Für üsi beide Ängeli-Babies, wo mir am Siuvestermorge 2008 u 2011 hei müesse la zieh: Wie immer afangs Jahr dänkeni bsungers fest a euch u die schmärzleche Erinnerige si presänt aus wärs gester gsi. Trotz auem bini sehr dankbar, dass ig euch äs Stück vo euem Wäg ha dörfe begleite, d.h. i mim Buuch ha dörfe trage. Ig liebe euch, Ihr ghöret für immer zu mim Läbe u ig trage euch witer - ganz töif i mim Härze! Ä dicke Kuss, Mami

Helen
Mail
Meine beste Freundin hat diese Woche einen kleinen Jungen geboren. Mein Junge wäre ende Februar so weit. Es ist das dritte Engelskind und ich bin inzwischen 45 Jahre. Ich ertrage es nicht mehr, mit meinem Schmerz zu leben. Ich bin einfach nur noch traurig und allein. Ich wünsche allen ganz viel Kraft und Licht!

Rebekka
Heute um 19.00 Uhr für unsere Sternchen eine Kerze an zünden.

Regula
Mail
Liäbi Giselle
Hütt vor 6 Jahr hed diis Härz idä 36SSW ufghört schaa...Miär alli dänkid viel a dich und vermissid dich fescht. Dini beidä Schwöschterä redid viel vo diär. Du ghörsch zu üs, zu üsem Alltag-üses Ängeli im Himmel.
Dini Fämiliä

Andrea
Zum drittä Mol hend miär jetzt müässä es Engeli goh loh. Es isch sehr schwer und unendlich truurig. Und so langsam hani au kei Chraft meh. So gern weren miär endlich Eltärä aber es hät au das mol nid söllä sie. I hoffä fescht, ihär drü passen jetzt uf üs uf und es goht eu guät. Hoffä zGlück chunnt irgendwenn au in üssers Huus!

Charlene
Mail
Mein Kinderwunsch besteht seit ich 18 bin,nun bin ich 39 jahre alt und mami von 6 engelskindern.das älteste wurde 25ssw alt und das jüngste nur 7ssw da musste ich entscheiden,Abtreibung oder meinen eigenen Tod in Kauf nehmen und den des babys bei fortführen der ss..ich frage mich warum der weg seit 6 jahren so hart ist..aber darauf gibts keine antwort!
Ich wünsche euch allen viel kraft!

Engelsmami
Wann hört dieser unendliche Schmerz auf? Vor bald drei Jahren haben wir unser erstes Kind in der Frühssw verloren. Mittlerweile bin ich ein vierfaches Engelmami - unser letztes Kind, unsere Tochter, mussten wir im März in der 25. SSW ziehen lassen. Jeden Tag denke ich an meine Engelskinder. Manchmal denke ich, ich schaffe es nicht. Doch ich versuche weiter für unseren allergrössten Wunsch zu kämpfen.