Das Gästebuch des Jodlerklubs Edelweiss
Ursula Kühni
Hoi Dani.Super aktualisiert.Danke

Ursula
Hoi Dani, Du bisch jo scho flissig gsy! Super.Es isch nid gange mit de Hochformat Föteli gäu. I mache de so gly wie müglech angeri

Rölu
Mail
Salüü zäme
Isch ä super Sach gsi letscht Wucheänd mit öich ir Länk. Ou wemer töif hei müesse iluege gägnech

Wünsche öich ä gueti zit!
Gruess vom Team SpycherBar us Gondiswil

Helbling Jürg
Mail Home
hallo zäme ;-)
euer konzert in der kirche herzogenbuchsee war urig-schön! ich hab's sehr genossen! auch der 2. und 3. teil im sternen war lustig! hab' mich prächtig amüsiert und fände es schön, wenn man(n) sich wieder einmal sieht! alles gute - 'vieu gfröit's' !! jürg

Fritz Uebersax
Mir hei ou im hp umegschnouset das isch ae guti sach!!!!

Res Geiser
Mail
Hoi Dani!
Glückwunsch zu dim super glungnige Wärch !!!
Als "gewesener" Vicepresidänt wett ig dir a dere Stell im Name vo de ganze Edelwiissschar ganz, ganz härzlech für di riese Iisatz für üse Verein ds ganze Jahr uus danke säge !!!
Es isch fasch nid i Wort uszdrücke, für zum säge, was mir dir als Presidänt alles z verdanke hei!!
10000 mau DANKE!
Liebe Gruess Res

Annegret Widmer
Mail
Hallo Dani und Co

Sie gefällt mir gut die neue Homepage unseres Vereins. Dani vielen Dank für Deine Arbeit. Mich würde jetzt nur noch interessieren was Du mit meinen anderen Fotos gemacht hast. Das mit "Frau Widmer auf Skitour"?
e liebe Gruess
Annegret

Max, dä mit em Schnoutz
Mail
Übere Link vo üsere HP JKH bin i uf Eui gschtosse. I gratuliere zur würklech guet glungene HP. Bsungersch gfautmr d'Kurzvorschtellig vo jedem einzelne Klub- Mitglied. I wünsche Euch witerhin viu Erfoug und viu Fröid bi Euem wunderschöne Hobby.
E liebe Jodlergruess vom Max, dä mit em Schnoutz

aeschbi
Mail
yea der dritte platz ist noch frei!
gratuliere,für die gut gelungene hp und merci für den link,wir werden auch in unserer hp einen neuen link anfügen!
liebe grüsse
hombre

Benjamin Stocker
Mail Home
Meinen Glückwunsch zur eigenen Homepage, die mir sehr gefällt! Ich habe auf unserer Seite eine Meldung verfasst und Euch in die Linkliste aufgenommen.

Liebe Grüsse und bis bald
Beni